Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Zaloguj się za pomocą
E-mail E-mail
Hasło do Uplay Hasło
proszę czekać
Bezpieczny transfer danych SSL
LOGOWANIE
Logowanie nie powiodło się

Nieudana próba logowania. Proszę się upewnić, że poprawnie wprowadzono adres e-mail oraz użyto właściwych dużych i małych liter w haśle.

E-mail
Hasło do Uplay Hasło Nie pamiętasz hasła?
Logowanie
Logowanie nie powiodło się

Nieudana próba logowania. Proszę się upewnić, że poprawnie wprowadzono adres e-mail oraz użyto właściwych dużych i małych liter w haśle.

Bezpieczny transfer danych SSL

The Settlers Online

Pomoc i wsparcie

Konto powrót do FAQ

Błąd na stronie po kliknięciu na link (wiadomość e-mail)


Zdarza się, że program pocztowy, bądź strona internetowa poczty e-mail zniekształcają linki wyświetlane w wiadomościach, przez co prawidłowe uruchomienie odnośników znajdujących się w ich treści jest utrudnione.

Proszę spróbować użyć opcji "Odpowiedź", a następnie skopiować odnośnik z okna odpowiedzi, w którym znajduje się cytat oryginalnej wiadomości.

Po wklejeniu linku do okna przeglądarki internetowej błąd nie powinien się pojawić.

Czy mogę usunąć swoje konto?

 

W celu usunięcia konta, wejdz w zakładkę "Mój profil", następnie wybierz opcję "Usunięcie konta". Wpisz swoje hasło i wybierz ponownie "Usunięcie konta".

Czy mogę zaprosić przyjaciół do gry?


Tak, masz taką możliwość. Oto krótki opis jak tego dokonać:
Kliknij na „Mój profil” na stronie głównej, z dostępnych opcji wybierz „Zaproszenia”, skorzystaj z opcji „Zaproś przyjaciół” i podaj kilka informacji (Twoje imię, imię znajomego i jego adres e-mail).

Po kliknięciu „Wyślij zaproszenie”, Twój przyjaciel otrzyma link, który umożliwi mu założenie konta.

Dzięki opcji zapraszania przyjaciół nie musisz się martwić, że znajomy wybierze niewłaściwy serwer – konto zostanie założone na tym samym serwerze, na którym grasz.

Czy mogę zmienić swój awatar?


Z przykrością informujemy, że taka możliwość jest obecnie niedostępna.

Dlaczego nie otrzymałem newslettera?

Newslettery z kuponami są wysyłane od czasu do czasu do graczy. Prosimy o sprawdzenie poniższej listy, aby upewnić się, że otrzymasz e-mail z newsletterem:
 

  • Bądź aktywny
    Czy grałeś co najmniej raz w ciągu 3 ostatnich miesięcy.
  • Czy Twój adres e-mail jest prawidłowy
    Czy Twój adres e-mail jest aktualny?
    Sprawdź to w zakładce "Mój Profil". Znajdziesz tam możliwość do zmiany lub link do tego, aby dokończyć rejestrację (np.:Facebook, Uplay).
  • Czy Twój adres e-mail jest zweryfikowany
    Możesz zapisać się do newslettera, jeżeli Twój adres e-mail został zweryfikowany. Sprawdź sekcję newslettera na stronie "Mój Profil".
  • Sprawdź subskrypcje newslettera
    Sprawdź czy masz zaznaczone pole wyboru tak, aby otrzymać newsletter na stronie "Mój profil".
  • Sprawdź folder Spam
    Czasem newsletter może zostać sklasyfikowany przez pomyłkę jako spam. Sprawdź spam folder dokładnie przed opróżnieniem.

Jeżeli Twój adres e-mail jest prawidłowy i jesteś subskrybentem newslettera, ale w dalszym ciągu nie otrzymałeś wiadomości w czasie gdy inni gracze otrzymali, skontaktuj się z Supportem.

Attention: Wrong country?

Uwaga: niewłaściwy kraj?

Select message language Wybierz język powiadomień

Hello, The Settlers Online is also available in your country. If you would like to play there, please click here. If you prefer to play here please ignore this message.

Witaj, gra The Settlers Online jest dostępna również w Twojej wersji językowej. Jeśli chcesz z niej skorzystać, proszę kliknąć tutaj. Jeśli chcesz nadal grać w tym miejscu, proszę zignorować tę wiadomość.

proszę czekać